Nazwa zadania: „Budowa dwóch nowych peronów jednokrawędziowych w miejscowości Wolbrom, w km: 23,600 linii kolejowej nr 62, w ramach „rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych, na lata 2021-2025”; na terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Zakładu Linii Kolejowych w Krakowie”
Zamawiający: PKP PLK S.A.
Generalny Wykonawca: Nowak-Mosty Sp. z o.o.
Zakres zadania:
– wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, wykonanie projektów budowlanych, wykonawczych i technologicznych,
– budowa nowych peronów o długości 150 m, w zakresie: oznakowanie miejsca robót, wzmocnienie gruntu pod korpusem peronu, wykonanie ław fundamentowych pod ścianki peronowe, wykonanie kanalizacji kablowej, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie korpusu peronu, wykonanie chodników na drodze dojścia do peronów, wykonanie fundamentów ogrodzenia wiat peronowych i elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni peronu zgodnie z ld-22 oraz lpi-1, wraz z odwodnieniem liniowym, zabudowa wiat peronowych i elementów małej architektury, montaż ogrodzenia, montaż tablic, wskaźników i piktogramów.
– budowa nagłośnienia peronów w zakresie: zabudowa kanalizacji teletechnicznej w peronach oraz zabudowa urządzeń zapowiedzi megafonowej zgodnych z CSDIP,
– budowa przejścia podziemnego na drodze dojścia do peronu w zakresie: prace ziemne, budowa konstrukcji przejścia podziemnego wraz z izolacją, budowa schodów i pochylni – dojścia dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem, budowa szachtów windowych, dostawa i zabudowa urządzeń dźwigowych, prace wykończeniowe,
– przebudowa układu torowego w zakresie: – wykonanie konstrukcji odciążającej toru nr 1 i 2 oraz toru LHS dla budowy przejścia podziemnego, – wykonanie podpór tymczasowych dla konstrukcji odciążającej tory, rozbiórka podtorza w torze nr 1 i 2 linii nr 62 oraz w torze LHS dla budowy przejścia podziemnego, odbudowa podtorza po wykonaniu przejścia podziemnego, demontaż konstrukcji odciążającej tory, podbicie toru wraz z regulacją toru w planie i profilu oraz uzupełnieniem tłucznia i profilowaniem pryzmy tłucznia,
– przebudowa sieci trakcyjnej oraz budowa oświetlenia peronu i dróg dojścia,
– przeprowadzenie certyfikacji.
Termin realizacji: 08.08.2022 – 30.12.2023