• Pn - Pt 7:00 - 15:00
  • +48 728 950 457 , +48 503 963 730
  • Realizacja: Kędzierzyn Koźle LK nr 136 km 2,528

    Nazwa zadania:  Przebudowa mostu kolejowego w km 2,528 linii kolejowej nr 136 Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice nad Kanałem Gliwickim.

     

    Zamawiający:  PKP PLK S.A w Warszawie.

     

    Generalny Wykonawca: PORR S.A.

     

    Podwykonawca kwalifikowany: Nowak-Mosty Sp. z o.o.

     

    Parametry techniczne obiektu:

    Konstrukcja: belka ciągła, czteroprzęsłowa, konstrukcja przęseł stanowią blachownice o zmiennej wysokości zwieńczone płytą żelbetową

    Podpory: żelbetowe posadowione pośrednio na palach prefabrykowanych

    Długość całkowita:                       – 80,97 m

    Rozpiętość  Lt:                               – 14,2+25,0+26,3+14,2

    Wysokość konstrukcyjna:            – 2,61-2,59m

    Szerokość całkowita:                    – 10,92 m

     

    Przeszkoda: Kanał Gliwicki

    Obiekt zlokalizowany w ciągu linii kolejowej nr 136 Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice

     

    Zakres zadania:

    – rozbiórka istniejącej i budowa nowej konstrukcji nośnej

    – remont i wzmocnienie istniejących podpór

     

    Termin realizacji: styczeń 2020r. – 05.01.2021r.

    FILMY Z REALIZACJI


    Etap 1: Most kolejowy w km 2,528 linii kolejowej nr 136

    ZDJĘCIA Z REALIZACJI


    1,-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528
    3-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528
    5-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528
    2-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528
    4-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528
    6-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 2,528