• Pn - Pt 7:00 - 15:00
  • +48 728 950 457 , +48 503 963 730
  • Realizacja: Kędzierzyn Koźle LK nr 136 km 0,539

    Nazwa zadania:  Przebudowa mostu kolejowego w km 0,539 linii kolejowej nr 136/km 64,701 linii kolejowej nr 137nad rzeką Kłodnicą.

     

    Zamawiający:  PKP PLK S.A w Warszawie.

     

    Generalny Wykonawca: PORR S.A.

     

    Podwykonawca kwalifikowany: Nowak-Mosty Sp. z o.o.

     

    Parametry techniczne obiektu:

    Konstrukcja: belka ciągła, sześcioprzęsłowa , konstrukcja przęseł zmienna, płyta żelbetowa, płyta z dźwigarów stalowych  obetonowanych

    Podpory: żelbetowe posadowione pośrednio na palach prefabrykowanych

    Długość całkowita:                       – 66,85 m

    Rozpiętość  Lt:                               – 10,7+11,1+11,1+11,1+11,1+10,7m

    Wysokość konstrukcyjna:            – 1,65 m

    Szerokość całkowita:                    – 11,85 m

    Przeszkoda: rzeka Kłodnica i droga polna

    Obiekt zlokalizowany w ciągu linii kolejowej nr 136 i 137

     

    Zakres zadania:

    – rozbiórka i budowa nowego mostu kolejowego

     

    Termin realizacji: styczeń 2020 r.-  18.08.2020r.

    FILMY Z REALIZACJI


    Etap 1: Most kolejowy w km 0,539 linii kolejowej nr 136

    ZDJĘCIA Z REALIZACJI


    1b-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    2-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    4-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    6-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    1a-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    1-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    3-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539
    5-Kedzierzyn Kozle LK nr 136 km 0,539