Nazwa zadania: Budowa bezkolizyjnego węzła drogowego w m. Tychy – obiekty inżynieryjne.
Zamawiający: Miasto Tychy – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach.
Generalny Wykonawca: Eurovia Polska S.A.
Podwykonawca kwalifikowany: Nowak- Mosty Sp. z o.o.
Zakres całości zadania :
Budowa bezkolizyjnego węzła drogowego w rejonie ul. Toruńskiej i ul. Oświęcimskiej wraz z przebudową ul. Oświęcimskiej w Tychach.
Zakres mostowy zadania:
– budowa wiaduktu drogowego WD-1
– budowa przejścia podziemnego PPR-2
– budowa przepustów drogowych PDR 1 i PDR 3.2 – 3.5
Parametry techniczne obiektów:
WD1- konstrukcja – 1 przęsłowa, wolnopodparta, belkowo-płytowa (belki prefabrykowane typu „T” zespolone z płytą pomostu)
Długość całkowita Lc – 46,9 m
Rozpiętość Lt – 26,5 m
Szerokość wiaduktu b – 2 x 11,5m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Przeszkoda- łącznik rond w km 1+990,07
PPR-2- konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 25,90 m
Skrajnia pozioma – 2,00 m
Skrajnia pionowa – 2,50 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie ruchu pieszego i rowerowego pod DK-44 w km 1+633,422
PDR-1. – konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 20,81 m
Szerokość przepustu – 2,80 m
Wysokość przepustu w świetle – 1,50 m
Szerokość przepustu w świetle – 2,20 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie cieku oraz umożliwienie migracji zwierząt i płazów na obszarze rozdzielonym DK-44 w km 0+576,670
PDR-3.2. – konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 17,56 m
Szerokość przepustu – 2,60 m
Wysokość przepustu w świetle – 1,60 m
Szerokość przepustu w świetle – 1,00 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie rowu melioracyjnego pod Łącznicą L1 w km 0+300,460
PDR-3.3. – konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 50,30 m
Szerokość przepustu – 2,60 m
Wysokość przepustu w świetle – 1,60 m
Szerokość przepustu w świetle – 1,00 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie rowu melioracyjnego pod DK-44 w km 1+935,00
PDR-3.4. – konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 22,43 m
Szerokość przepustu – 2,60 m
Wysokość przepustu w świetle – 1,60 m
Szerokość przepustu w świetle – 1,00 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie rowu melioracyjnego pod łącznicą L4 w km 0+097,280
PDR-3.5. – konstrukcja- jednonawowa rama żelbetowa, zamknięta
Długość całkowita Lc – 13,78 m
Szerokość przepustu – 1,60 m
Wysokość przepustu w świetle – 1,10 m
Szerokość przepustu w świetle – 1,00 m
Klasa obciążeń – A wg PN-85/S-10030
Obiekt ma na celu przeprowadzenie rowu melioracyjnego pod ul. Kościelną w km 0+166,900
Termin realizacji: 23.07.2018 – 07.09.2019r.