Nazwa zadania: Przebudowa mostu kolejowego w km 0,539 linii kolejowej nr 136/km 64,701 linii kolejowej nr 137nad rzeką Kłodnicą.
Zamawiający: PKP PLK S.A w Warszawie.
Generalny Wykonawca: PORR S.A.
Podwykonawca kwalifikowany: Nowak-Mosty Sp. z o.o.
Parametry techniczne obiektu:
Konstrukcja: belka ciągła, sześcioprzęsłowa , konstrukcja przęseł zmienna, płyta żelbetowa, płyta z dźwigarów stalowych obetonowanych
Podpory: żelbetowe posadowione pośrednio na palach prefabrykowanych
Długość całkowita: – 66,85 m
Rozpiętość Lt: – 10,7+11,1+11,1+11,1+11,1+10,7m
Wysokość konstrukcyjna: – 1,65 m
Szerokość całkowita: – 11,85 m
Przeszkoda: rzeka Kłodnica i droga polna
Obiekt zlokalizowany w ciągu linii kolejowej nr 136 i 137
Zakres zadania:
– rozbiórka i budowa nowego mostu kolejowego
Termin realizacji: styczeń 2020 – 18.08.2020r.